banner image

This and that

Heissanssaa! Pitkästä aikaa taas vaihteeks.. 

Oon monta kertaa ollu jo kirjottamassa uutta postausta mut joku siinä on aina tökkiny.. ehkä se että mul on ollu ajatukset vähän levällään pääsiäisen jälkeen. Nyt kumminki tuntuu siltä että on aikaa ja kiinnostusta taas kirjotella teille! Mulla alkoi mun tän vuoden viimeinen jakso joka on myös mun ihan viimeinen jakso koko koulussa, huikeeta.

En vieläkäkään oikeen tajua että valmistun, vaikka en valmistukkaan siksi mitä aijon loppu elämäni tehdä niin on se silti mahtava tunne ja varsinkin kun tietää et sen jälkeen voi tehdä just sitä mitä haluaa! Mutta takaisin asiaan, eli siis viimenen jakso ja se on työharjottelua joka on tosi iisiä. Oon täällä tammisaaressa kahvilassa työharjottelussa ja en ois kivempaa paikkaa voinut valita.

Tykkään tosi paljon työstä jossa pääsee paljon tekemisiin asiakkaitten kanssa koska tunnen ainakin itse olevani tosi sosiaalinen. Yks toinen huippu juttu mikä tapahtui tänään oli se kun äiti tuli kotiin töistä kantaen mulle läppäriä :-) tää on just semmonen jonka halusin!

Pieni muttei liian pieni, kevyt ja helppo kantaa mukana. Ainoa miinus tässä on se että tässä ei ole akkua joka tarkoittaa sitä että täytyy olla töpseli kokoajan seinässä, mutta ei toi mua haittaa! Oon muutenki kummiskin aikeissa ostaa ihan uuden läppärin sitku on rahaa, tää toimii hyvin väliaikaisena läppärinä.

Mitäs muuta mulle kuuluu? Jaa'a, ei mitään kummosempia. Pääsiäinen oli surkein ikinä, ainoa kiva juttu pääsiäisenä oli se kun vietettiin ystävän 19v synttäreitä ja mulla on itseasiassa jotain kuviakin mitä voisin julkasta täällä blogin puolella hetikun jaksan. Enempää turhanpäivästä en jaksa nyt höpöttää mutta etteköhän te selviä, onhan tässä jo jonkun verran tota tekstiä. Nyt ajattelin kattoa illan päätteks jonkun leffan netflixistä joten hyvät yöt blogille jo nyt! Toivottavasti jaksoitte lukea ;-)

This and that This and that Reviewed by Viraalimedia on maaliskuuta 17, 2019 Rating: 5

Ei kommentteja:

Sisällön tarjoaa Blogger.