banner image

Shoppailu kuume!

Mulla iski ihan kamala shoppailu kuume!

 Tai mitä mä nyt täs vähähttelen.. mulla on ollu jo pidemmänkin aikaa. Innostuin sitten tekemään kollaaseja polyvoren sivuilla ja tässä pari niistä. Mitä tykkäätte?

Pukisitteko te näitä päällenne kesällä? Mun yks kesän must have on joku arkinen kesä mekko joka ei näyttäisi liian juhlalliselta, mielellään joku valkoinen niinkun tossa yläpuolella johon voisi yhdistää jonkun kivan ruskean vyön! Onko teillä jo mielessä jotain must have vaatteita kesäksi? :-) Mulla ois kans tavotteena tänä kesänä käyttää vähän värikkäämpiä vaatteita kun useimmiten käteen tarttuu aina joko valkosta tai mustaa.. ikuinen ongelma ja myös hyvin yleinen, eikö? :-D
Shoppailu kuume! Shoppailu kuume! Reviewed by Viraalimedia on maaliskuuta 17, 2019 Rating: 5

Ei kommentteja:

Sisällön tarjoaa Blogger.